MAKE it interesting

KUNDE

DELIVERIES

Kampagnestrategi
Visuel kampagneidentitet
Film
Social media kit
Animation
Kampagnemail
Influencer kampagne

MAKE nordic

  • MAKE nordic er kendt for deres kompromisløse kærlighed til arkitekttegnede møbler og bæredygtigt design.

  • MAKE nordic ønskede at skabe interesse omkring deres nye møbler: EIK Egetræsreolen, THY Spisebordet og MEMO Sofaserien, som alle skulle lanceres i 2024. Kampagnen skulle øge interessen for lanceringerne og understøtte MAKE nordics miljøvenlige fortælling.

  • Kampagnestrategien blev eksekveret ved at samle de tre nyheder under en samlet serie af lanceringer. Salget blev lukket frem til den planlagte release for at skabe en forhøjet nyhedsværdi og en følelse af eksklusivitet. Gennem sociale medier, kampagnemails og influencer samarbejde blev interessen og begejstringen bygget op omkring kampagnen og produkterne. Kampagnens kommunikation afspejler den kvalitet og eksklusivitet, der er forbundet med arkitekttegnede designermøbler – og selvfølgelig MAKE nordics bæredygtige fortælling.

Forrige
Forrige

( BROEN ) Sætter ny standard for grøn kommunikation

Næste
Næste

( NATURLI ) Sætter kronen på kampagneværket