Kunde

BROEN Valve Technologies

Deliveries

Visuel kampagneidentitet
Storyboard
Social media kit
Videography
Motion graphics

En grøn transformering af ventilkommunikation

BROEN Valve Technologies sætter nye standarder inden for ventilteknologi med lanceringen af BROEN BALLOMAX® DN 40 - 150. Som en virksomhed dedikeret til innovation og bæredygtighed havde de brug for en kampagne, der kunne matche deres vision om en grøn transformering.

I tæt samarbejde med BROENs marketingteam skabte jeg en produktlancering, der gav deres næste generation af ventiler en stærk og visuel tilstedeværelse. Alt fra kampagnens visuelle identitet til engagerende motion graphics, blev omhyggeligt eksekveret til at fremhæve produktets potentiale til at forme industrien inden for ventilteknologi. Derudover udviklede jeg et målrettet social media kit og storyboard for at kommunikere ventilens miljømæssige og teknologiske fordele.

Med fokus på præcision og bæredygtighed produceres BROEN BALLOMAX® DN 40 - 150 i Danmark på et DGNB Guld-certificeret produktionshal. Denne avancerede ventil er et tydeligt bevis på BROENs dedikation til at kombinere høj kvalitet med minimal miljøpåvirkning.

Kampagnen, der forenede et klart budskab med kreativ eksekvering, positionerede BROEN BALLOMAX® DN 40 - 150 som en banebrydende løsning inden for fremtidens ventilteknologi og understregede BROENs rolle som førende i arbejdet mod en grønnere fremtid.

BROEN VALVE TECHNOLOGIES

Stine, Marketing Manager

“Louie does design har været med til at skabe og lancere en kampagne, som vi er utrolig glade for. Det har været et tæt samarbejde, hvor Louise på imponerende vis hurtigt har sat sig ind i en helt ny branche og BROENs tone of voice, inklusive særlige fagudtryk. Samtidig har hun formået at sikre, at budskaberne fungerer på flere sprog. Det har været en kæmpe fornøjelse, og jeg vil uden tøven vælge Louie does design til andre opgaver i fremtiden.”

Forrige
Forrige

( NATURLI ) Sætter ild til grillsæsonen

Næste
Næste

( MAKE nordic ) Får skræddersyet kampagnestrategi