Kunde
BROEN Valve Technologies
Deliveries
Visuel kampagneidentitet
Storyboard
Social media kit
Videography
Motion graphics
En grøn transformering af ventilkommunikation
BROEN Valve Technologies sætter nye standarder inden for ventilteknologi med lanceringen af BROEN BALLOMAX® DN 40 - 150. Som en virksomhed dedikeret til innovation og bæredygtighed havde de brug for en kampagne, der kunne matche deres vision om en grøn transformering.
I tæt samarbejde med BROENs marketingteam skabte jeg en produktlancering, der gav deres næste generation af ventiler en stærk og visuel tilstedeværelse. Alt fra kampagnens visuelle identitet til engagerende motion graphics, blev omhyggeligt eksekveret til at fremhæve produktets potentiale til at forme industrien inden for ventilteknologi. Derudover udviklede jeg et målrettet social media kit og storyboard for at kommunikere ventilens miljømæssige og teknologiske fordele.
Med fokus på præcision og bæredygtighed produceres BROEN BALLOMAX® DN 40 - 150 i Danmark på et DGNB Guld-certificeret produktionshal. Denne avancerede ventil er et tydeligt bevis på BROENs dedikation til at kombinere høj kvalitet med minimal miljøpåvirkning.
Kampagnen, der forenede et klart budskab med kreativ eksekvering, positionerede BROEN BALLOMAX® DN 40 - 150 som en banebrydende løsning inden for fremtidens ventilteknologi og understregede BROENs rolle som førende i arbejdet mod en grønnere fremtid.