kom kødfrit på kullet

KUNDE

DELIVERIES

Kampagnestrategi
Art direction
Kampagneidentitet
Retail kit
Pitch
Social media produktion

NATURLI’ Foods

  • NATURLI’ udfordrer status quo. De eksperimenterer ved at kassere gamle vaner og sætte standarten for en grøn smagfuld fremtid.

  • Som grøn udfordrere på grillmarkedet, havde NATURLI’ brug for en kampagnestrategi, et koncept og en fortælling til at hjælpe dem med at vække meget mere end sulten hos dem der har fået smag for en grønnere fremtid.

  • Brandideen var SUPREME, der også er navnet på NATURLI’s nye kødfri burger. SUPREME afspejler den høje standard for både maden og smagsoplevelsen. Det visuelle udtryk er inspireret af det bedste udelivet og grillsæsonen har at byde på. At nyde et måltid til en smuk solnedgang. De gennemgående varme farver forstærker den naturlige følelse og vækker minder og håb for sommeren. De nøje udvalgte foodappeal billeder reflekterer de velkendte grillretter og at intet er ændret, kun opskriften på en grønnere fremtid.

    Med den nye kampagneidentitet understreger NATURLI’ de store smagsoplevelser med minimalt aftryk.

Næste
Næste

( BROEN ) Sætter ny standard for grøn kommunikation